Szybki lunchbox do pracy

Wiele z Was zapewne nie ma pomysłu co zabrac ze sobą do pracy, szkoły żeby nie tylko było smaczne, ale też pożywne i zdrowe. Mam dla Was propozycję prostej sałatki, do której dołożycie kromkę żytniego lub gryczanego pieczywa i będziecie miały posiłek doskonały, który was zasyci oraz będzie źródłem cennych makroskładników.

Składniki:

-mix sałat Fit&Easy np z Biedronki, czy Lidla
– połowa awokado
– sok z połowy cytryny
– jajo
– 75 g tuńczyka w sosie własnym lub w wodzie
– ogórek
– pół cebuli czerwonej
– pomidory kokatajlowe
– przyprawy (sól, pieprz, bazylia, papryka słodka)
– łyżka oleju lnianego
– kromka żytniego lub gryczanego pieczywa

Sposób przygotowania:

Sałatę umyj, awokado skrop sokiem z cytryny. Pokrój je na małe plasterki lub w kostkę. Jajo ugotuj na twardo. Pokrój w talarki ogórka i cebulę. Dopraw przyprawami, dodaj pomidorki przekrojone na połówki, tuńczyka i ugotowane pokrojone w kostkę jajo. Wszystko polej olejem lnianym i udekoruj świeżą bazylią. Podawaj z pieczywem żytnim lub gryczanym.

Hit enter to search or ESC to close