Pomysł na szybki jadłospis na wynos!

Kolejna propozycja na szybki jadłospis na wynos. Zobaczcie, że to na prawdę proste! Tym razem zamiast ciasteczka i banana postawiłam na posiłki zrobione w domu jednak jest to na tyle fajne i szybkie rozwiązanie, że na pewno nikomu nie sprawi trudności. Można sobie zrobić takie przekąski na kilka dni, więc nie martwcie się, że tego typu jedzenie wiąże się ze staniem w kuchni.

Tym razem 5 posiłków! Świetnie sprawdza się w trybie pracy siedzącej lub niesiedzącej od 8 do 16. Dla osoby, która chodzi spać około 22. Aktywność fizyczna umiarkowana. Spacery z psem raz/dwa razy w tygodniu siłka lub fitness. Sugeruję, że jest to Pani. Panowie z reguły mają troszkę większą potrzebę kaloryczności, ale oni mogą dopasować sobie posiłki pod swoje makro i też będą zadowoleni <3

Zaczynamy od śniadania. 7.30 jajecznica z trzech jaj usmażona na łyżeczce masła klarowanego. Pomidorek i ogórek. 🙂 Do tego herbatka z cytrynką i zaczynamy dzień. Jak ją przyrządzić chyba nie trzeba nikogo instruować. 🙂

Drugie śniadanie 10.30 Mini serniczki dla każdego łasucha! Zamiast drożdżóweczki!
Sposób przygotowania znajdziecie tutaj: https://dietomaniaczka.pl/ekspresowe-waniliowe-fit-serniczki/
Ekspresowe i pyszne, jeśli ktoś nie ma nietolerancji laktozy jestem przekonana, że będzie oczarowany. W tej sytuacji można zjeść ich aż 3!

Obiad 13.30

To 120 g pierś z kurczaka usmażona na maśle klarowanym z ulubionymi przyprawami. Do tego ugotowane 50 g kaszy gryczanej i suróweczki. U mnie buraczki. Niestety kupione, ale czasami czas nie pozwala i suróweczka z pobliskiego warzywniaka. Gotowce. Ale dają radę pod względem smaku i składu. Zawsze może być lepiej, ale jak się nie ma co się lubi… to wiecie. 🙂

Podwieczorek godzina 16.30 🙂

To bardzo witaminowe smoothie 🙂 Przepyszne orzeźwiające i dające niezłego kopa!

Przepis na smoothie na 2 dni :

– 3 garście jarmużu
– szklanka świeżo wyciśnietego soku z dwóch pomarańczy i jednego grejpfruta
– banan
– dwa plastry ananasa świeżego , pokrojonego w kosteczkę

Wszystko do blendera i robimy smoothie 🙂

Ostatni posiłek to kolacja! Musimy nadrobić stracone kalorie 🙂 Godzina 19 zasiadamy do stołu. Makaron ryżowy z pomidorową pastą i tuńczykiem… niebo w gębie!

Przepis na makaron ryżowy w sosie pomidorowym z tuńczykiem:

– makaron ryżowy 80 g
– pomidorki krojone w puszce
– przyprawy
– 15 g sera mozzarella
– tuńczyk 80 g

Przygotowanie: 80 g makaronu zalewamy wodą. Przykrywamy i czekamy 5 minut. W między czasie wylewamy na patelnie krojone pomidory. Doprawiamy bazylią, oregano, pieprzem cayenne, papryką ostra i wędzoną oraz łyżeczką ksylitolu . Zetrzyjmy do tego 15 g serka mozzarella i wylejmy to na nasz odcedzony makaron. Danie prawie gotowe. Posypujemy tuńczykiem z puszki (w wodzie najlepiej, ale w sosie własnym też ujdzie w tłumie) podajemy na gorąco.

Takie menu to przykładowa propozycja dla osób zdrowych, nie cierpiących na nietolerancje pokarmowe, prowadzących umiarkowanie aktywny tryb życia. Jest to inspiracja do prowadzenia zdrowszego trybu życia i motywacja do zabierania ze sobą posiłków, bo nic tak nie usprawnia pracy organizmu jak regularne jedzenie. 🙂

Hit enter to search or ESC to close